Saturday, September 17, 2016

Cyklokapron 309






+

Jeg har fet ordineret Cyklokapron Rigshospitalet af i forbindelse mistanke med om von Willebrands Syndrom. .. Jeg kunne LSE p indlgssedlen a de frst skal Tages nr bldningen er opstet, og ikke forebyggende, s Jeg ventede og s hvordan min mensens ville forlbe fr Jeg GIK Igang. Det var slemt denne banda, s Jeg begyndte p Cyklokapron, lgen havde sagt a Jeg skulle tage 6 pilller 3 Gange daglig uomini Jeg kunne jo prve om 3 Piller var nok per Det var jo rogna Piller a sluge. Nu har jeg s I Tre dage fet 3x3 Piller og det Syntes mindre blder, uomini stadig en del. Tilgengld er Jeg ved a begynde a bivirkningerne opleve formo diarre AF. Kan / br Jeg stoppe med Cyklokapron, Eller vil det betyde a fibrinolysen s Ass I banda og delgger det jeg trods alt har OPNET de sidste tre dage Eller skal jeg vente fino Jeg er Holdt Helt op med a blde Eller er tre dage i virkeligheden per Lnge a Stoppe vente p det skal, og br Jeg trappe dosis op til de 6 Piller P nuvrende tidspunkt har JEG Haft mestruazioni i fem dage og er ddtrt af det. Undskyld de mange sprgsml, uomini min LGE talte Svensk, og Jeg forstod ikke ret meget af det.




No comments:

Post a Comment